2013.03.12

Dakar Rally Fes In Tokyo

IMG_1039

The event of the Dakar rally was held in Tokyo.

 

 

 
I showed a jump in a course on tarmac.

it was tarmac,but I try jump 15m!

 

In braking loudly & put up white smoke!

 

The old Dakar machine of Yamaha and HONDA was displayed, too.

 

Helder Rodrigues came to Japan, too. He enjoyed it very much, too

 

And the Hino Ranger run in the small course.
This was great force.
I did not want him to drive.
because I do not attract attention…


This entry was posted in Diary, Movies.
  1. says:

    本当に飛びそうな挙動を見せてましたよね(笑)

    楽しかったです。ありがとうございました。
    見てるだけでも十分楽しく、興奮しました。
    いただいた写真は、ちゃんとパネルに入れましたよ。

    ぜひ、またやってください!!

  2. 一通 says:

    また三橋選手、派手に飛んでますね~。本当に回を増すごとに洗練されて来ています。
    こんなこともできてしまう三橋選手の潜在能力の凄さに改めてびっくり!
    メーカーの垣根を越えてトヨタ・ホンダ・日野が集結のダカールラリーイベントってすごいです。ずらりと展示されたモンスターマシンを見られるということは、テレビでしか知らないスターを見られるっていう事ですからね。しかも展示だけじゃなく走行も。お台場を激走する日野レンジャーの画像には激走見慣れているつもりの自分も恐怖すら覚えました。ホンダも、わざわざロドリゲス選手が来日して走行というのが豪華ですね。三橋選手とロドリゲス選手の2ショットの笑顔の自然さが昔なじみの仲を物語ってます。ダカール連続参戦のここまで積み上げて来た歴史を感じますね。ダカール参戦の歴史・・・カミオンの日野チーム菅原は別として、三橋選手が積み上げて行かないと、他に積み上げられる人は本当にいないですね。

Leave a Reply to 一通 Cancel reply